حضور مجموعه فنی و مهندسی دهکده چوبی ناروَن در بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی (Home tec) واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان

به گزارش روابط عمومی مجموعه فنی و مهندسی دهکده چوبی ناروَن در راستای ورود به بازار ظروف چوبی در پی تولیدات جدید و متنوع ظروف چوبی این مجموعه ، با پیگیری های انجام شده ، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در بهمن ماه 1401 میزبان بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی (Home tec) خواهد بود.

این نمایشگاه شرایطی را فراهم خواهد آورد که بیش از 86 شرکت از تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی کشور به ارائه محصولات خود بپردازند.

این نمایشگاه با استفاده از فضای حداکثری نمایشگاه بین المللی اصفهان ، در سالن امیرکبیر ، میزبان این نمایشگاه خواهد بود ؛ همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، کالاها، محصولات و خدمات خود را در زمینه‌ لوازم و مصنوعات منزل و لوازم خانگی به نمایش می‌گذارند.

مجموعه فنی و مهندسی دهکده چوبی نارون ، با بیش از 200 مدل ظروف چوبی متنوع تولید شده خود در مساحتی بالغ بر 30 متر مربع و استفاده از پرسنل مجرب این مجموعه همراه با رونمایی از محصولات جدید در بخش ظروف چوبی و رونمایی از کاتالوگ ظروف چوبی ، میزبان شما عزیزان در این نمایشگاه می باشد.

بر اساس این گزارش، علاقمندان به بازدید از غرفه مجموعه فنی و مهندسی دهکده چوبی ناروَن در یست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی (Home tec) می‌توانند از ساعت 14:00 لغایت 21:00 روزهای 26 الی 30 بهمن ماه 1401 سالن امیرکبیر غرفه 2/A1 نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق اصفهان ، روبروی منطقه روشن دشت مراجعه کنند.

روابط عمومی مجموعه فنی و مهندسی دهکده چوبی ناروَن